2010年3月5日金曜日

Manner(マナー)・その2


Manner馬車見つけちゃいました(^-^)以前Mannerカラーのトラムを見かけたことはありましたが、馬車もありました。MannerのPR活動のなのだそうです。宣伝上手ですよね~。色見ただけでMannerって分る。馬車だけでも、素敵!って思っちゃうのに、マナーピンク色とは・・・乗りたくなっちゃいますよね。ああ、めっちゃ可愛いです♪

I found a carriage of Manner. In addition to a street car of Manner color, there is a Manner carriage. It is one of the publicity activities of Manner. I like this type of publicity. We can recognize it at fist glance. Although a carriage itself is attractive, the Manner pink strongly attracts me. I think that people cannot help trying the Manner carriage. Very cute!

0 件のコメント:

コメントを投稿